Regler

– Endast en anslutning per konto. Du får inte använda ditt konto på flera enheter samtidigt, även om det är samma hushåll. Det går bra att använda på flera enheter så länge det aldrig används samtidigt.

– Förbjudet att dela med sig av sitt konto till vänner, familj etc

– Du ansvarar själv för att se till att kontot inte hamnar i fel händer

– Att hoppa för snabbt mellan IP adresser är förbjudet då detta inte anses som normal användning


Regler för Provkonton

Förutom ovanstående gäller även:

-Endast en ansökning per mejl

Fyll INTE i ansökningsformuläret mer en gång, utan har det blivit ett misstag så mejla oss på support@iptv365.se så korrigerar vi detta.

Provkontot gäller i 24 Timmar ifrån den tidpunkt du väljer att aktivera din Test period.

Du får den i din Inkorg, Du ansvarar själv för att titta i din skräppost då det är väldigt vanligt att våra mejl hamnar där. Sök inte provkonto om du inte har tid att använda den, du får inget nytt senare för att du missade eller inte hann använda den. Bandbredden kostar oss pengar så vänligen respektera detta.Använd INTE mejl konton avsedda för engångsbruk, mailinator, fakemailgenerator, stromox, zainmax, zain mfl.

Maila oss inte med förfrågningar om när ditt provkonto blir klart

 

Vanliga Frågor & Svar

 
Hur snabbt internet behöver jag?

Du behöver minst 20mbit för att uppleva problemfri tittande. Detta kan du testa igenom på te.x  https://www.speedtest.net/


Kan jag använda mitt abonnemang på flera enheter samtidigt?

Nej, det är strikt förbjudet. Du får endast kolla på en enhet åt gången, även om de andra enheterna befinner sig i samma hushåll.

Du kan köpa till så att det går titta på flera enheter samtidigt, 1-5 Enheter åt gången.

Kontakta support eller använd Live chatten ifall den är Online för offert.



Kan jag ta med mitt abonnemang eller min box utomlands, till mitt semesterboende?

Det fungerar kanon, Du behöver endast ha en stabil internet uppkoppling

Hur gör jag om en kanal jag tycker om inte fungerar för tillfället?

1. Logga in på din Dashboard

2. Klicka på Channels

3. Skriv in kanalen som inte fungerar och ”sök”

4. Klicka på kanalen som har problem och välj ”Select”

5. Välj sedan alternativ som passar bäst in på felet.  

– No Sound

-No Picture

-Is Down

-Wrong Channel


Hur tar jag bort vuxenkanalerna?

Lägg din order. Betala den. När du har fått ditt abonnemang inlagt på din Dashboard så kan du följa stegen nedanför.

1. Logga in på din Dashboard      Logga in

2. klicka på de tre prickarna bredvid ditt abonnemang

3. välja BOUQET och sedan bocka av “For Adults” Tryck sedan “Update”

4. Starta om din enhet, Färdigt!

Vid frågor kontakta vår support

Support@iptv365.se